Personlig tränare

Några bilder blev det ju förstås inte igår, jag glömde bort det helt enkelt! Hade jättetrevligt och är väldigt nöjd med mitt beslut att avstå från cluster meetinget, blev ju nästan lite runn under fötterna haha!

Om 40 min, kl 9 ska jag till gymmet och träna med nån personlig tränare för att dom ska försöka få mig att vilja betala för det, kostar typ 50 dollar i halvtimme så det kommer ju aldrig att hända. Men tackar och tar emot för det gratispasset jag får!


Ser ut att bli dåligt väder här idag, vi har 24 grader och 75% luftfuktighet nu klockan 8.20 på morgonen men såg på vädret nu att det ska bli 32 grader, 56% luftfuktighet och ska bli sol, gråa moln och regn. Måste ju bli en regnbåge!

Nu ska jag hoppa i träningskläderna och sluka ett fat med havregrynsgröt innan jag beger mig till gymmet, tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0