Städmani!

Under de senaste 3 veckorna har jag spenderat väldigt mycket tid åt städning av olika anledningar... Just nu har jag nästan avslutat the final cleaning av lägenheten, skurat badkar, handfat och golv med klorin, köksbänkar, diskhoar, köksluckor, kyl och frys, fläkt, spis, mikrovågsugn, kaffebryggare, brödrost, tackar gud för cillit bang, skursvampar och disktrasor! Alla kläder är rena, sängen är nybäddad, under soffan finns inte längre damm, under sängen och badkaret likaså! Mattor är dammsugade och rollade med klädvårdsrulle, inte ett katthår ska synas!

Nu åter står bara pyttelite disk, dammsugning i soffan, rengöring av badrumsspegeln och en totaltvätt av mig själv, body scrub, face scrub, rakning, schamponering, balsamering, intvålning avduschning, insmörjning, tandborstning och hårföning, herreguud vad rent allt kommer bli!

Efter det blir det att tända en massa doftljus (man får ha ljus fast man är själv!) och lägga mig i soffan och kolla på en film, vänta på att Kim kanske kommer förbi en sväng innan tåget hem till stockholm rullar från Gävle Centralstation! Seeen blir det sooova i den reena sängen och bara invänta morgondagen, som betyder att the day är här! Det där samtalet, gaah give it to me! Can't wait a tiniest little bit! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0