Godermorgon

Vad är det för fel på en när man stannar vaken till 3 på natten för att kunna sova lääänge dagen efter och det bara inte går?? Har jag väl vaknat så är det helt omöjligt att somna om..

Vaknade runt 11.30 av att katterna dampade runt som vanligt, efter att jag försökt tillräckligt länge så gav jag upp. Nu när jag är vaken så ligger såklart katterna och sover! Emma ligger även i sängen och grisar, bara jag som är vuxen nog att kliva upp i tid haha.

Jag är så jävla arg för att jag fortfarande inte fått lön från mitt förra jobb, skulle ha fått den 25 men har inte sett ryken av dem än. Det är andra gången det här händer mig på olika företag, hur fan kan såna företag ens få finnas?

Nu ska jag iaf grabba en rakhyvel och hoppa in i duschen för det växer fan igen på alla tänkbara ställen alltså!

Sen ska jag dra på mig träningspjucksen och dra till hemlingby med Johanna och bränna lite fläsk!

Btw, hittade Sensi i fruktkorgen på köksbordet igår.. Gullfan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0