Oj oj!

Här var det längesen man var! Sist jag skrev något i denna blogg var i maj, då bodde jag i Florida! 4 månader senare sitter jag här, tillbaka vid min lilla dagbok. Det är höst och jag är back in förbannade Gefle! Men livet är la gött i Gefle ändå! Trots att jag inte har någon lägenhet, inget jobb och inte mer pengar än det man lyckas punga ut av försäkringskassan, känner på riktiga fattigmans livet då man får gå runt och vara hungrig eller råna föräldrarna på mat i slutet av månaden så är jag ändå omringad av underbara människor och jag får nästan säga att man kilar stadigt ändå!

Har lite planer med några vänner som vi spånat på och skall försöka sätta i rullning som jag tror kommer bli jättespännande! Tänker inte berätta vad det är än då vi knappt börjat med det men jag håller tummarna för att vi lyckas, vi ska göra det!

Nåväl, idag har jag handlat mat för 700 kr, hej ångest! Kanske inte så mycket kan man tycka men refererar till att jag som sagt är en fattig riddare i dagsläget! Sen kom Johanna över och lagade jättegod wook med mig, planerade lite, och mös i soffan. Hon kollade även på när jag skurade badrum med bara knän med en sån där borste som man kan tänka sig att typ Askungen har, väldigt snällt av dig Johanna, jag hade verkligen JÄTTEroligt! (nooot) ♥

Change of plans, måste åka och rädda lilla Emsi från dumma demoner som hälsar på, det blir tvångsövernattning med flottmat och någon dum romantisk komedi!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0