Perfect day

Dagen började med att jag vaknade alldeles för sent, flög upp ur sängen, kastade på mig kläderna samtidigt som jag tog mig mot badrummet, slängde på smink och borstade tänderna och 20 min senare satt jag i bilen.

Fick äntligen träffa världens finaste igen, som jag längtat! Saknar ihjäl mig varje dag men snart är det över. Can't wait!

Åkte till pappa och raggade lite frulle och sen hem och sov i tre timmar! Kvällen har jag spenderat med Emma ute i Valbo en sväng och så förbi Max, love chili cheese! Nu ligger jag och Ems på varsin sida av sängen och chillar lite o hennes ISKALLA lägenhet!

Is connecting with someone really this hard or is it simple and we just complicate things?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0