Sizzans dag!

Igårkväll bestämde jag mig för att jag skulle sluta röka idag. Det sket sig så fort jag vaknade så jag kilade över till Sabina och snyltade en cigg av henne! Sen kom Marie, Alex, Max och vovvarna. Satte igång med att laga hemmagjord potatismos, köttbullar i gräddsås och sen kom Sabina, smaskade i oss maten med massa lingonsylt. Hur gott som helst!

Sen mös vi ner oss i soffan och kikade på filmen "Jag saknar dig". Storyn var bra men skådespeleriet och kvalitén på filmen var sådär faktiskt, sen gillar jag inte svenska filmer i överhuvudtaget heller men absolut värd att se om man funderar på det men inte mer än så tyvärr..

När hundarna blev kissnödiga och ville gå ut och springa av sig så tog jag longboarden medans de andra gick, tog en runda runt Gävle Strand och tillbaka. Asroligt att åka longboard och det märks att man övat,tog ett varv i rondellen utanför, har inte klarat av att svänga så mycket med fart tidigare men nu så! :D Plus att jag börjar känna att jag vill åka fortare än vad det går! Kan man åka med Addie sen när han kommer hem!

Nu håller vi på och bakar sockerkaka här hemma, mycket trevligt med egetbakat! Sen ska vi knata ner till Gävle Strand igen och skicka ut lite ljus i vattnet för Sizzan! :) Det är hennes dag idag, 2 år sen hon lämnade. Vi träffas alltid och gör något mysigt på hennes speciella dagar! ♥




Kommentarer
Marie Mareii

<3

2011-10-01 @ 23:42:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0