Either you run the day or the day runs you.

Idag slutade jag jobba kl 07.00 men när jag kom hem kände jag inte alls för att sova så började städa och sen fortsatte det utav bara farten, inte förrän jag fick frågan "vad gör du?" på telefonen så insåg jag vad jag gjort. Det var kört, klockan var alldeles för mycket för att gå och lägga sig då jag hade tvättid bokad kl 16. Det hela slutade iaf med att jag städade halva lägenheten, sen slocknade jag i sängen i typ 2 timmar, vaknade och direkt ner i tvättstugan.

När jag kom upp igen var jag tvungen att aktivera mig för att inte somna och riskera att alla kläder blev inlåsta i tvättstugan så då fortsatte städandet! Disk, dammsugning, torkning av golv, undanplock av prylar, packat upp en massa kläder som jag inte gjort sen jag flyttade in, ut med sopor, nytvättade sängkläder, skurat handfat och ja jag vette fan vad jag hunnit med, blev klar strax efter 21 med allt, gissa om jag är trött efter att ha varit vaken i nästan exakt ett dygn om man räknar bort stödvilan mitt på dagen, PEUH!

Har även fixat ny design på bloggisen så det kanske kan kännas lite roligare att skriva, det var en jäävla massa krångel men jag fick till det till slut! Anar en liten bloggcomeback, peppar peppar...

Nu mina vänner ska jag sova röven av mig för jag är ledig till på måndag!!!

Natti ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0