I'm always tired cause I become a superhero at night!

Jag har sovit så fruktansvärt mycket tors-sön då jag var ledig att jag känner mig som superman nu! Igår kom jag till jobbet kl 22.30 och jobbade till 07, men istället för att åka hem så fick jag nåt ryck och stannade kvar på jobbet till klockan 16.30! Jag spenderade alltså 18 timmar i sträck på jobbet. Sen åkte jag hem och sov i ca 4 timmar och nu sitter jag här på jobbet, pigg! Har varit här sen 22.45 och jag känner att jag skulle kunna vara här en hel vecka utan att sova ;) skämt åsido!

Dock så måste jag vänja mig för nästa vecka börjar det jobbiga, jobbar 3, ledig 1, jobbar 6, ledig 1 och sen 6 igen! 15 av 17 dagar alltså, geez! Men i can do it! :) nä nu är fan rasten över och jag ska arbeta!

Höörs <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0