Pole

Idag jag provat på Pole dancing haha! Åkte hem till Daysi i hamrånge och umgicks med henne, dottern Kimberly och voffisen Zeb, gullisar! Fick som sagt lära mig lite pole och det är verkligen svårt, märkte hur klen jag verkligen är! Och ont som fan gjorde det, känns skumt att man ska göra något som gör ont för skojs skull men det blir tydligen bättre med tiden, får se hur många blåmärken man får.. Kul var det iaf! Sen hann vi med en visit på Max också!


Nu är jag hemma och myser med min fina Lunis! Skall skjutsa Johänie strax före fem och sen får vi se vad det blir, skulle inte vara helt fel med en stödvila men kanske hinner piggna till så får se hur det blir helt enkelt!

Ja nä nu blev det tråkigt så vi avrundar, tjao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0