Sometimes it's just nice to have your real friends around.

Igår roade jag mig med sällskapsspel, Johanna, Bella och Thomas kom hit och vi lirade BlackOut, ganska roligt spel faktiskt som lätt skulle spelas igen! Det var en kväll med massor av flumm och skratt, så underskattat!

När vi lessnat på spelet och Thomas svek så drog vi oss ner på stan och fortsatte med tokigheterna, gled runt lite och hamnade tillslut på Interpool, var väl där i ca 30 min innan vi skjutsade hem lite folk. Tog en sväng genom MAX-driven och dom är ju för fan inte kloka i huvudet, blir så jävla förbannad så nu blir det då inge mer handla på Max Norr iaf!

Funderar på att åka till Uppsala och hälsa på Sara som kommit hem från USA nu också men har beslutsångest utav bara den så vet fan inte hur jag ska göra....

Nåja får tänka på det under tiden jag drar och solar med Madde som jag ska göra nununu, så upp ur sängen och tvätta nyllet och klä på mig sen över till Brynäs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0