When it's black, take a little time to hold yourself.

Måste ju säga att jag är skapligt skicklig på att ta vara på ledigheten, efter bravaderna igår var jag tvärslut så efter kvällsduschen slocknade jag kl 23.

Har vaknat flera gånger av mig själv, en gång av någonting som kändes sjukt läskigt, kommer ihåg att jag kände mig livrädd i kroppen men inte vågade öppna ögonen så somnade väl om till slut, låter som en bad dream. However så var klockan typ 03 och kände inte riktigt för att kliva upp men nu kl 07.00 dåå verkar jag tydligen ha sovit klart......

Jag som blir så lätt rastlös kunde såklart inte ligga kvar i sängen och låtsas vara trött så nu sitter jag i köket med datorn, ett tänt ljus, en skål havregrynsgröt och ett glas mjölk!



Får väl se vad sjutton jag ska hitta på sen då... I'll be back! ♥
(-17 grader ute idag, burrr!!!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0