Det här med motorik...

.. är inte en lätt nöt i min vardag!


Jag har i stort sett, så länge jag kan minnas alltid varit klumpig och gjort illa mig på alla möjligt tänkbara sätt. Nu har det dock bara gått för långt! Jag går in i bord, snubblar på allt, slår mig på tamejfan allt! Trösklar, möbler, bilen(!), MObilen! Alltså hur många gånger har jag legat på rygg med mobilen ovanför ansiktet och tappat den? Det är fler än jag kan räkna på både fingrar och tår!

Jag tappar även saker hela tiden, det är som om jag inte har någon kontroll på mina egna händer då jag kan antingen släppa saker innan jag nått fram till den punkten det var meningen att jag skulle sätta ner den, eller så tar jag i för mycket så prylarna flyger vilket ofta resulterar i att de går sönder...

Alla har väl hört uttrycket "Hål i läppen"? Jag kan ofta dricka en läsk eller whatever i ett glas eller vad det nu kan vara och det slutar med att jag har mer "läsk" på halsen och tröjan än vad jag har i magen, dä ä inte rolit!
Jag tappar bort saker, HELA TIDEN! Jag vet inte hur många dörrnycklar jag förringat, plånböcker, busskort, bankomatkort, mobiltelefoner, glasögon, kameror, ja prylar av alla slag! T.ex. mitt körkort har jag tappat 2 gånger sen jag fick det september 2010, lucky me så har jag lyckats fått tillbaka det båda gångera..

Hände just en rolig grej, väldigt ironiskt måste jag säga. Jag är på jobbet nu i skrivandes stund, skulle just ta betalt av en kund och jag lyckades riva sönder femhundringen när jag skulle lägga ner den i kassan?! HAHA, alltså det tar aldrig sluut!

Jag kan nämna ett gäng ställen som jag har blåmärken eller ont på just nu, men jag ska skona er från det denna gång och sätta igång o jobba, hoppas jag tar mig igenom den här dagen utan större skador, jag kanske till och med överlever om jag har tur!

Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0